Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Synttäripäivä, osa kaksi

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

torstai 22. marraskuuta 2012

Synttäripäivä, osa kaksi


Eilen juhlistettiin mun synttäreitä toista päivää, kun sain lisää vieraita! Hirveän lahjamäärän kanssa meille konkoili nimittäin mun perhe isää lukuunottamatta ja lukioaikainen paras kaveri Tiina. Mun perhe toi samalla myös Karimille lahjan, ja noista todella upeista korteista voi saada vähän vinkkiä, mitä ne paketit piti sisällään.. Karim sai tietysti liekinheittimen ja minä imurin! Tai no sitä liekinheitintä voi tietty kutsua myös kaasupolttimeksi, mutta mun mielestä tuo ensimmäinen versio on parempi. Nyt kelpaa tehdä crème brûléetä, kun siihen pintaan saa sulatettua sokerin ihan siihen tarkoitetulla masiinalla!

Lisäksi paketeista paljastui elämäni ensimmäinen silmänympärysvoide... Tästä se lähtee.

Tunnisteet:

2 kommenttia:

22. marraskuuta 2012 klo 15.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Superhauskat kortit! :D
Pakko kommentoida tosta silmanymparysvoiteesta, etta itsehan olen kayttanyt semmosta 18-vuotiaasta asti, kun kosmetologi kertoi, etta pitas alakaa ku mulle tulee ihotyypin ansiosta aikaisin ryppyja. Hehhehee.
T. Mipa

 
22. marraskuuta 2012 klo 16.17 , Blogger Inka kirjoitti...

Joo vähän saatto naurattaa ko näkkiin nuo. :D Ja hyvä että nää oot alakanu nuorempana harrastaan tuota ennen mua niin meikästä ei tunnu niin käntyltä. Paitsi oli kuulemma Topin Veeraki käyttäny jo jonku aikaa ja se on vasta 22 niin ei paha jos mää nyt alan käyttään!

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu